Politika vračil

Odstop od pogodbe oz. nakupa

Potrošnik ima pravico, da v dvanajstih (12) urah od oddaje naročila obvesti prodajalca na elektronski naslov info@pawfectlyyours.si, da odstopa od pogodbe, brez obveznosti navajanja razloga. Obvestilu je treba priložiti:

- Kopijo računa za blago,
- Osebne podatke kupca,
- Številko transakcijskega računa, kamor želi kupec prejeti vračilo.

Po poteku 12 ur od oddaje naročila odstop ni več mogoč, saj gre izdelek že v obdelavo.

Ker so vsi izdelki izdelani po naročilu (unikatno), po začetku izdelave ali po odpremi naročila odstop od pogodbe ni več mogoč.

Reklamacije

Vsi izdelki so pred pošiljanjem skrbno pregledani in odposlani nepoškodovani. Izdelke zapakiramo varno, da do vas prispejo brez poškodb in v originalni embalaži.

Prosimo, da blago pregledate takoj ob prejemu. Če ob dostavi opazite poškodbo embalaže ali izdelka, izdelka ne prevzemite. O tem skupaj s kurirjem izpolnita reklamacijski zapisnik, ki je osnova za nadaljnje reševanje zadeve.

O reklamaciji nas čim prej obvestite na e-naslov info@pawfectlyyours.si.

Če je poškodba nastala med transportom, odgovornost nosi dostavna služba. V tem primeru prosimo, da poškodbo fotografirate kot dokaz in kontaktirate dostavno službo. Vseeno vas prosimo, da nas tudi vi obvestite, saj želimo zagotoviti najboljšo možno izkušnjo za naše kupce.

Napačno oz. poškodovano blago

Če prejmete napačen izdelek, nas prosim obvestite v roku 3 delovnih dni od prejema paketa, na e-naslov info@pawfectlyyours.si. Po potrditvi napake nam izdelek vrnete, nato pa vam bomo v najkrajšem možnem času poslali ustrezen izdelek.

Vračilo je možno le, če so izdelki:

- Neodprti, nerabljeni in nepoškodovani,
- Količinsko nespremenjeni,
- V originalni embalaži.

Ob vračilu je potrebno priložiti kopijo računa in osebne podatke.

Če izdelek vsebuje napako (npr. nepravilno delujoča zaponka), nas kontaktirajte na info@pawfectlyyours.si, kjer se bomo dogovorili za čim hitrejšo rešitev reklamacije.